1 Mayıs 2015 Cuma

İPELİNA


Herkese hoş bir tatil gününden merhabalar.
Blogumda sadece ürün tanıtımı yapmak değil, kendin yap projeleri, pratik bilgiler, bilinmeyenler gibi postlara da yer vermek istiyorum ama sizin düşünceleriniz benim için çok önemli. O yüzden yorum bırakırsanız çok sevinirim diyorum ve geçiyorum ipelina'nın ürünlerine.
İpelina adını son günlerde instagramda oldukça sık duymaya başlamıştım ama tanışma fırsatım olmamıştı. Taa ki ipelina blogger buluşmamıza sponsor olana kadar. Buradan kendilerine çok teşekkür ediyorum. Çünkü bu tarz ürünleri alıp denemek pek bana göre değil. ( denedikten sonra neden daha önce almamışım dediğim çok oluyor ama)



Bendeki ipelina ürünleri bunlar. Kısaca söz edecek olursam;


  • Hidrofil Pamuk: Adı itibariyle suyu emme tutma özelliği fazla olan pamuk demek. Ama normal pamuk standartlarında, hatta yapısı çok 'gırc gırc' hiç doğal gelmedi bana. İçlerinde tek beğenmediğim de bu pamuk oldu zaten.






  • Oval Makyaj Temizleme Pedi: Bu ürün bildiğiniz makyaj temizleme pamuklarına göre oldukça büyük. Gördüğünüz gibi kenarları dikişli. Buda pamuğun yanlardan çıkmasını engelliyor haliyle, pamuğun yapısını sevmeyenler için de daha avantajlı böyle ürünler. Oldukça büyük olduğundan tek makyaj temizleme pamuğu tüm makyajımı temizlememe yetiyor. İçinde 40 adet ürün var ve her gün makyaj yapan biriyseniz ve bir adet bu üründen kullansanız sizi bir buçuk ay kadar idare edebilecek bir ürün.







  • Solüsyonlu Makyaj Temizleme Pedi:  Vaad edilen;
"aloe vera ve E vitamini ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde makyajınızı kolayca temizlerken cildinizi yağlanmadan nemlendirir ve canlı bir görünüm almasını sağlar.Yüz ,boyun ve göz çevresi için kullanılabilir." 

Evet gelelim benim yorumlarıma, ben ürünü beğendim bitince de alacağım bir ürün ama performans olarak süper bulduğum bir ürün değil. Özellikle bunun altını çizmek istiyorum. 
  1. Ürün muhteşem kokuyor. Tabi ki bana göre.
  2. Çok pratik. Çantaya at çık, yatak baş ucuna koy.
  3. İş görüyor. Ten makyajını temizlemede yeterli. Göz makyajında biraz zayıf kalıyor.
Ambalajda 50 adet makyaj temizleme pedi bulunuyor. bu pedler yukarıdaki makyaj temizleme pedine göre oldukça küçük onu da hemen belirteyim. Evde olmadığınızda yanınıza fazla ürün alamadığınız ziyaretlerde, yolculuk esnasında gerçekten çok kullanışlı bir ürün. Gelelim performansa bunu anlamanın en güzel yolu video olsa da şimdilik fotoğraflarla idare edeceğiz artık, buyrun görsellere o zaman;



  •  Pedlerimizin görüntüsü bu şekilde. İncecik, nemli bir yapıya sahip.




  • Ürünün performansını daha net yansıtabilmek için görmüş olduğunuz gibi elime allık ve eyeliner uyguladım.  



  •  Bir kaç kez bastırıp sildikten sonra allık tamamen çıktı ancak eyeliner kalıntısı gördüğünüz gibi elimde durmaya devam ediyor.


  • Bir kaç kez daha bastırıp sildikten sonra bu kadar çıkarabildim ama hala hafifte olsa bir iz mevcut. Gözümüze bu kadar baskı uygulayamayacağımız için göz makyajı temizlemede gerçekten yetersiz kalıyor. Ama zor zamanların ve uykudan dolayı bazı geceler üşengeç olanların ( benim gibi) kurtarıcısı olabilecek bir ürün. 

Karar tamamen kişisel isteklere göre değişebilir bu ürünle ilgili yani. Dediğim gibi pratikliği benim için oldukça cazip geliyor ve tavsiye ediyorum. Performans sizin için ön plandaysa tavsiye etmiyorum.
 SEVGİ VE SAĞLIK DOLU KALIN :)

1 yorum: