3 Mayıs 2015 Pazar

ESSENCE STAY ALL DAY- LONG LASTİNG EYESHADOW 07

Herkese mutlu pazarlar. İnstagramda bu farın yazısını yazacağımı duyurmuştum, hızlıca konuya geçelim o zaman :)

Bu far uzun zamandır bendeydi denemek bir türlü fırsat olmamıştı. Neyse ki sonunda denedim ve kısaca bahsedebilirim artık. Yapısı çok tuhaf onu söyleyerek başlayayım, hani alışık olduğunuz krem farlar gibi bir doku beklemeyin. Bu daha yoğun ve pütür pütür bir yapıya sahip. Ve dağıtması oldukça zor. Ayrıca renk vermekten çok sim veriyor mübarek ve her yere bulaşmak için can atan simlerden bahsediyoruz. İstediğiniz rengi sağlayana kadar azar azar uygulamakta fayda var çok kaçırdığınız an yol yol, çok çirkin bir görüntü oluşuveriyor. Bir farı uygulamak bu kadar zor olmamalı bence.



Yapısı o kadar yoğun ki parmağınızı bir kez sürdüğünüzde parmak ucunuzda topak olarak birikiveriyor. Kalıcılığını da çok beğenmedim, Ben far bazı olarak tüketebilirim bu farı sadece sanırım.



İyice dağıttıktan sonraki hali yukarıda gördüğünüz gibi. Alıp almamak tabi ki size kalmış ama ben önermiyorum. Krem far denemek isteyenler Maybelline Color Tattoo'lara bakabilirler bence :) Bu ürünün Fiyatı: 8,40 TL
Bu farı da kullandığım bir makyaj görselini buraya bırakıp kaçıyorum :)


Umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Sevgi ve sağlık dolu kalın, ÖPTÜM :)

1 yorum:

  1. Farın rengi daha çok beni özel günlerde uygula diyor. :)) Essence olmasından dolayı yapısı bahsettiğin gibi bence :D

    YanıtlaSil