16 Nisan 2015 Perşembe

NYC INDIVIDUAL EYES/ SMOKEY GREENS FAR PALETİ


Herkese Günaydınlar :) Bu aralar biraz göz farlarından gidiyoruz, bugün de size Nyc nin far paletinden bahsetmek istedim. Fazla uzatmadan hemen ürüne geçelim o zaman :)





Ürün yeşil gözler için hazırlamış bu paleti ama her göz rengi rahatlıkla kullanabilir tabi :) Ayrıca ürün ambalajının arka tarafında farların uygulanma yerleri gösterilmiş ( Yeni başlayanlar  yararlanabilir.) Tabi buna uymak gibi bir zorunluluğumuz yok, tamamen yaratıcılığınıza kalmış :)


Palette;

  • 4 adet göz farı
  • 1 adet higlighter ( aydınlatıcı)
  • 1 adet primer ( far bazı) bulunuyor.
Farlar bazsız pigmentasyon yönünden biraz zayıf, görsellerde sizde göreceksiniz :) Far bazını beğendim. Aydınlatıcısını pek beğenemedim, yapısı çok garip. Bozuk bir ürünü andırıyor.Yapış yapış, göz pınarlarında duruşunu beğenmedim, kaş altında çok fazla parlak buldum vs... aydınlatıcı benim için sınıfta kaldı.

Buyurun görsellere geçelim:




İlk fotoğrafta farların bazsız duruşunu görüyorsunuz, baz ile kullanıldığında fark oldukça açık :)




Burada da aydınlatıcı ve bazın duruşunu görüyorsunuz, görselleri daha büyük görmek için üstlerine tıklamanız yeterli.

SONUÇ OLARAK; Renk zevkleri kişiden kişiye değişkenlik gösterdiği için paletteki renkleri sevdiyseniz bir alternatif olabilir ama benim çok kullandığım bir palet değil kendisi. Özellikle lilamsı renk çok anlamsız duruyor gözümde. Ve NYC nin farları biraz fazla tozutuyor. Ürünü Watsonslarda bulabilirsiniz. 11.90 TL gibi bir fiyatı vardı. Önerir miyim derseniz kararsızım, denemek isteyen fiyatı uygun olduğu için deneyebilir ama işlevsel bir far paleti arayanlara önermiyorum.


BENİ TAKİP ETMEK İÇİN;
İnstagram
Facebook

SEVGİYLE VE SAĞLIKLA KALIN, ÖPTÜM :)

2 yorum: