14 Nisan 2015 Salı

Maybelline Affinitone Fondöten

Merhabalar :) 
Hastalıktan evde kaldığım bir günü bloğuma yazarak değerlendirmek istedim. Bugün incelemek istediğim ürün Maybelline Affinitone Fondöten ( cilt rengini bütünleyen, nemlendirici etkili olan). Reklamlar dahil olmak üzere sıkça duyulan bu fondöten dedikleri kadar var mı bakalım :) 
Rutin olarak BB krem kullanmayı tercih etsem de Fondöten de ilk tercihim Mac Face and Body Foundation. (İnceleme isterseniz yorum bırakmanız yeterli ) Face and Body den fazlasıyla menun olduğumdan diğer fondötenlerin işi biraz zorlaşıyor sanırım :) 
Gelelim bizim affinitone'a :)



Bendeki fondöten cilt rengini bütünleyen nemlendirici fondöten.  E vitamini destekli bu fondötenin bize vaad ettiklerine gelirsek;

  • Kusursuz kapatıcı
  • Renk ayrımlarını bütünleme
  • Cildi zararlı etkenlere karşı koruma( E vitamini ile)
  • Cildin nefes almaya devam etmesini önlemez.
  • Nemlendirme
  • Taze, doğal ve sağlıklı bir görünüm.
Vaatler bu şekilde. 
Benim cilt tipim kuruya dönük zaman zaman karma olan bir cilt. Fondöten Yapı olarak Face and Body gibi oldukça akışkan ve sıvı bir fondöten. Doğal olarakta hafif yapıda olmasını sevdim. Yoğun kapatıcılığı olan, ağırlık hissi yapan fondötenler bana göre değil. Ürün kusursuz kapatıcılığı vadediyor ancak bunu yerine getirmiyor, bana göre olumlu bir özellik. ( yoğun kapatıcılık isteyenler için olumsuz bir özellik olacaktır haliyle.)  Renk eşitlemesi, verdiği hafif kapatıcılığı çok sevdim. 

Bu aralar cildim biraz daha fazla kuru olduğundan bende gün içinde parlama yapmadı. Yağlanma problemim olduğunda pudrayla kolayca önüne geçebileceğimi öngörüyorum :)
Nemlendirmesi çokta aman aman değil onu söyleyeyim ama cildi kurutmadığı, matlaştırmadığıda bir gerçek :)





Çok ıslak ıslakta durmuyor. Pürüzsüz dokusunu çok beğendim. Ve sağlıklı bir görünüm verdiği de doğru bence:)
Bende ki rengi 14 Creamy beige bu renk bana bayaaa açık geldi ama sizin için denedim. Görselleri yazının sonlarında göreceksiniz :) 
Ürün 30 mL. Bence ambalajlar biraz daha büyük olsa hoş olabilirdi. 





Sonuç olarak: Mac Face and Body den sonra tercih edebileceğim, hafif yapısı ve renk eşitlemesiyle sevdiğim bir ürün oldu kendisi. Merak edenler gönül rahatlığıyla deneyebilirler. ( Çok hassas bir cilde sahip değilim bu yüzden sivilce, irritasyon problemleri yaşamadım, hassas ciltler nasıl tepki verir bilemiyorum o yüzden.)



Fiyatı tam hatırlamıyorum ama 19-23 Tl civarı olması lazım. İnternet sitelerinde ve mağazalarda bulabilirsiniz. Son olarak uygulanmış halini görüp vedalaşalım :)



Fotoğraflara tıklayarak daha büyük görebilirsiniz. Makyajımda kullandığım diğer ürünleri İnstagram hesabımda paylaştım merak ederseniz instagram sayfamı ziyaret edebilirsiniz ve beğendiğiyseniz bloğumu takibe alarak beni mutlu edebilirsiniz. 
Sağlıkla ve sevgiyle kalın. Öptüm :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder