26 Nisan 2015 Pazar

MAC PRO LONGWEAR CONCEALER

Herkese merhabalar!
İnstagram hesabımda bahsetmiştim Ankara'ya Anıtkabir ve Lösemili çocuklar köyüne kısa bir ziyaretimiz oldu. (Bu arada Lösev'e gönüllü üye olmak için başvuruda bulunmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz ) Yorgunluğumu attıktan sonra favori kapatıcımdan bahsetmek istedim.








































Görselden de anlaşılacağı üzere favori kapatıcım Mac pro longwear concealer. Peki ama bu kapatıcıyı diğerlerinden ayıran ne? Neden benim favorim?



  1. Yapısı oldukça sıvı, hemen sabitleniyor.
  2. Göz altı morluklarınız ve sorunlarınız çok yoğun değilse tam kapatıcılık sağlıyor. Çok sorunluysa da ortanın oldukça üstünde kapatıcılık sunuyor. 
  3. Çoğu blogger çizgilere dolmadığından bahsetmiş, evet bende de çizgilere dolmuyor ancak uygulamayı yapar yapmaz sabitledikten sonra. Sabitlemediğimde azda olsa çizgilere dolduğunu söyleyebilirim.
  4. Ürün diğer kapatıcılara göre gramaj olarak daha fazla. 9ML ve üründen çok az bile alsanız yeterli oluyor.
  5. Gerçekten çok kalıcı hemen sabitlendiğini söylemiştim, adeta göz altlarınıza işliyor ve ben silene kadar çıkmıyor. Tabi bu bazı sorunları da beraberinde getirebiliyor. Kapatıcıyı uygulayacağınız bölgeleri yeterince nemlendirmezseniz o bölgelerde aşırı bir kurumayla karşılaşabilirsiniz. Tek zahmetli yanı bu (zahmet denirse tabi) Gülü seven dikenine katlanır misali, bu kapatıcıyı uygulamak isteyen kuru veya karma cilt tipine sahipse kesinlikle yeterince nemlendirme yapmalı. Ben yatmadan önce cildimi temizleyip nemlendiriyorum ve ertesi gün nemlendirme işlemi yapmadan kapatıcımı uyguluyorum, herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Sabahları erken kalkanlar bu yöntemi kullanırlarsa sabahları nemlendirme sonrasında 10 -15 dk beklemekten kurtulabilirler :) Yağlı bir cilt tipine sahipseniz aşırı bir nemlendirme işlemine gerek yok, ancak yağlı cilt tipine sahip olanlarında cildini düzenli olarak temizleyip nemlendirmesi gerektiğini unutmayalım.
  6. Çoğu ünlü ismin bu kapatıcıyı fondöten olarak uyguladığını duydum o kadar kapatıcı yani.
  7. Aslında üründe tek sevemediğim hatta bu hafif oldu nefret ettiğim pompalı ambalajı. Neden ambalajı hala değiştirmiyorlar anlamış değilim. Çok az bir ürünün bile yettiğini söylemiştim ama pompadan çıkan ürün oldukça fazla ve ne yazık ki kullanamadan ziyan oluyor. Zamanla pompadan az ürün almayı herkes gibi bende öğrendim tabiki. 
  8. Çok sevdiğim bir kapatıcı kısacası. Göz altlarım oldukça sorunlu olduğu için makyaj yapmasam bile kapatıcı sürmeden dışarı çıkmak istemiyordum. Makyaj yapmadığınız ve sadece kapatıcı uygulamak istediğiniz zamanlarda tek başına bu kapatıcı ağır gelebilir. Ne kadar likit yapıda olsa da yoğun bir kapatıcı. 








































Ten rengim ne NW25 kadar koyu ne de NW20 kadar açık. Bu yüzden ben ikisini karıştırıp uyguluyorum ve daha iyi sonuç alıyorum. Göz altlarınız çok morsa klasik bir ton açık kapatıcı deyiminden uzak durmanızda fayda var. Ünlü make-up artistleri takip ediyorsanız bunu biliyorsunuzdur :) Böyle durumlarda ten rengimize daha yakın kapatıcıları tercih etmeliyiz. Çünkü ilk önceliğimiz sorunlu bölgeyi kapatmak aydınlatmak değil. Daha sonra aydınlatıcı amaçlı ürünler kullanabilirsiniz.

Uygulama öncesi ve sonrasına bakalım o zaman :)









































Ben bu kapatıcıyı daha çok parmaklarımla uygulamayı seviyorum. Kullananlar süngerle daha doğal bir bitiş yakaladıklarını söylüyor. Aranızdan bu şekilde kullananlar varsa yorum bırakırsanız sevinirim :) fırçayla uyguladığımda nedense daha yapay geliyor bana görüntü. Bu ürünü internetten sipariş etmek isterseniz burayı ziyaret edebilirsiniz
Biraz uzun bir yazı oldu, umarım faydalı olmuştur. Mac ten ürünlerini nasıl seçeceğinizle ilgili yazı isterseniz yorum bırakabilirsiniz.

Eğer beğendiyseniz bloğumu takibe alarak beni mutlu edebilirsiniz:).
İnstagram hesabım: makyajsepetii
SEVGİ VE SAĞLIK DOLU GÜNLER :)


2 yorum:

  1. Bunu senden okudugum cok cok iyi oldu cidden cok merak ediyorum goz altlarim duzensizlikten uyku probleminden dolayi mor ekstradan genetik bir sorunum yok ama bu kapaticiyi da cok merak ediyorum sadece goz cevrem kuru bu yuzden endiseleniyorum bi de pompali olusu beni biraz bu urunden uzaklastiriyor cunku urun ziyan etmeyi sevmem ben elimin ayari da cok yoktur o yuzden bilemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünü alır almaz başka cam bir kaba boşaltarak muhafaza edebilir ve kullanabilirsin canım, ama ürünün pompasından az ürün almaya zamanla alışıyorsun açıkçası :) Eğer güzelce nemlendirirsen hiçbir sorun yaşamazsın. Ama zaman ayıramam diyorsan senin için uygun olmayabilir. Loreal True match kapatıcıyı denemediysen hem uygun fiyatlı hemde gayet başarılı onu önerebilirm :)

      Sil