14 Nisan 2015 Salı

FLORMAR MONO EYESHADOW- 04 PEARLY BLACK




Herkese merhabalar :) 
Size Flormar 'ın mono eyshadowlarından 04- pearly black renginden bahsetmek istiyorum.




  • Pigmentasyonu oldukça başarılı. Hatta fazla kaçırdığınızda makyajınızı batırma olasılığınız çok yüksek, bu yüzden dikkatli kullanılması gereken bir ürün :)
  • Kalıcılığını da çok beğendim. Baz uygulaması yapmadan yaptığım makyajım ben silene kadar (3-4saat) gözümde kaldı.
  • Ben ürünü %50 indirimle aldığımdan fiyatı 6,90 TL civarındaydı ve fiyat performans açısından tatmin edici buldum. 
  • Buyrun ürünün görsellerine geçelim :)
















Ürün 4 gram ve oldukça bereketli görünüyor. Kolay kolay bitirilemeyecek bir ürün. Çok fazla tozumuyor.  Genel olarak memnun kaldım. 

Ürüne Flormar mağazalarından ve buradan ulaşabilirsiniz. 

Beğendiyseniz bloğumu takibe alarak beni mutlu edebilirsiniz :)
İnstagram hesabım: Makyajsepetii
Facebook sayfam: Makyajsepetii
Sevgiyle ve sağlıkla kalın :)




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder