27 Nisan 2015 Pazartesi

FARMASİ TENDER BLUSH ON- 09

Herkese iyi geceler, boş vakit bulur bulmaz blog yazmaya koştuğum doğrudur.
Farmasi ürünleriyle 19 Nisan Blogger buluşmamızda tanıştım, gönderdiği ürünler için farmasiye teşekkürlerimi de iletmiş olayım buradan. Neredeyse herkes tarafından duyulan farmasinin Tender Blush On'larından 09 numaraya bakalım o zaman.








 Ürün 5 gram. Elleri küçük olanların avuç içleri kadar bir ambalajı var. Minik ve sevimli. Ürünü elime ilk aldığımda ben bu ürünü nasıl kullanacağım turuncu bu diye burun kıvırmıştım. Yanaklarımda denediğimde hoş bir şeftali tonu gibi durdu. (Esmer bir tenim olduğunu da söylemeliyim.) 2-3 saat kadar kaldı yanaklarımda. Yanınızda taşımak çok kolay olduğundan tazelemekte oldukça kolay. Parmaklarınızla bile gayet rahat dağıtabiliyorsunuz. Pigmentasyonunu da başarılı buldum. İndirimli fiyatıyla 10-12 TL civarına düşen bu ürün indirimdeyken denenebilir bence. ( Normal fiyatı 23 TL)



Beyaz tenlilerde şeftalimsiden çok turuncu gibi duracak bu renk tam yazlık bence, bu tonları seviyorsanız 09' a göz atın derim :)

Eğer beğendiyseniz bloğumu takibe alarak beni mutlu edebilirsiniz. 
Fikir ve görüşleriniz benim için çok önemli, düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim.
İnstagram adresim: Makyajsepetii
Yeni bir postta görüşmek üzere hoşçakalın :)


2 yorum:

  1. Farmasi'nin hiçbir ürününü denemedim fakat allık ve rujları beğeniliyor gördüğüm kadarıyla,güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık ve rujunu beğendim dediğin gibi canım. Eyeliner ı pek beğenmedim onun da yazısını yazacağım yakında :)

      Sil