13 Ağustos 2014 Çarşamba

PRETTY COMPACT BLUSH-ON P111

                                             Flormar'ın muhteşem allığı!
                                               

Bu allığı ben yeni keşfettim. Benden başka bilmeyen kalmış mıdır bilmiyorum :) Allığın fiyatı gerçekten çok uygun ve ürünü çok beğendim. Pigmentasyonu incelediğim diğer Flormar ürünleri gibi oldukça iyi. Makyajda ışıltıyı sevmediğimden Golden Rose terracota allık incelememde bahsetmiştim.( G.R terracota allık incelemesi için tıklayabilirsiniz.) Bu ürünü de ışıltılı olmadığını düşündüğüm için internetten sipariş etmiştim. Ürün benim ten rengimle güzel bir uyum sağladı ama tahmin ettiğim gibi tamamen mat bir ürün değil. Çok hafif ışıltıları var kesinlikle sim değil. Hoş ve sağlıklı bir görünüme kavuşturuyor.


Bendeki rengi P111 diğer renklerini de denemeyi düşünüyorum. 

Çok fazla tozumuyor. Fırçayla ya da parmaklarımla kolayca uygulayabiliyorum. Diğer allıklarım gibi bu allıkta far olarak kullanılmaya uygun bence :)
Ben Flormar'ın internet sayfasından sipariş etmiştim Sizde buraya tıklayarak sipariş edebilirsiniz. Kesinlikle denemeye değer!

1 yorum:

  1. Ben de cok severek kullaniyorum bu alligi. Tesekkurler ��

    YanıtlaSil