12 Ağustos 2014 Salı

Golden Rose Terracotta Stardust Allık 104


Golden Rose Terracotta Stardust Allık 104
Bronz allıklar çoğumuzun tercih ettiği ve severek kullandığı ürünler. Golden Rose'un bu allığını ya çok severek kullanırsınız ya da hiç hoşlanmaz ve kullanmazsınız. ( allık olarak tabi ). Ben normal bir allık arayışındayken bulup almıştım, ürünün ışıltısı çok yoğun ve renk vermeside oldukça iyi. Uygularken tozumuyor. Ben makyajda ışıltı sevmediğim için bu sıralar ürünü rafa kaldırmış durumdayım. Far olarak kullanmayı deneyebilirsiniz :) Fiyat performans olarak bakılacak olursa da ürün gerçekten başarılı, sadece ışıltı sevip sevmemek tercih meselesi. Işıltı sevenler için vazgeçilmez bronz tonlarda bir allık. Kontur yapmak için ne yazık ki kullanılmıyor ( ışıltılı olmasından dolayı)
Bu serinin renk seçenekleri aşağıda mevcut:


Bendeki rengi 104 numara. Ürün 9g ve gerçekten bitirmek çok zor,çünkü fırçaya çok az miktarda ürün alsanız bile verdiği renk oldukça iyi.
Bendeki ürünün ambalajı şeffaftı ve dayanıksız bir görüntüsü vardı. Sadece kapağı açıp kaparken kapağı kırıldı. Yeni ambalaj daha dayanıklı görünüyor.

Üründeki hoş ışıltılar burada olduğu gibi ten üzerinde de göze çarpıyor.
Ürünün pigmentasyonu görüldüğü gibi oldukça iyi.
Dağılmış hali bu şekilde :)
Ürünü satın almak isteyenler buraya tıklamayı unutmayın :)

1 yorum:

  1. 103 numarasını severek kullanıyorum. Yaz aylarında en sevdiğim bronzer bu. Işıltılı olmasını seviyorum özellikle. Ama dediğin gibi bitmesi im-kan-sız! :) bu iyi bir şey mi kötü bir şey mi bilemedim....

    YanıtlaSil