22 Ağustos 2014 Cuma

Doğal makyaj- Fotoğraflar

Merhabalar! Bu postta görsellik ön planda olacak şimdiden söylüyorum :) Modelime ( aynı zamanda kardeşim) yaptığım makyaj ve çektiğim fotoğrafları görebilirsiniz. Makyajda kullandığım malzemeleri en altta bulabilirsiniz :)










Modelin çiçekli kıyafetindeki makyaj: Flormar göz kalemi fiyat:3.95
Eyeliner olarak golden rose dipliner fiyat:12.90
Fondöten: note nemlendirici etkili fondöten fiyat: 22.90
Kapatıcı: Flormar liquid concealer fiyat:18.75
Sabitleyici Pudra olarak flormar loose powder fiyat:22.90
Allık: Flormar pretty compact blush. P111 rengi. fiyat:11.90
Göz Farı: matte terracotta eyeshadow fiyat:25.75
Ruju hatırlamıyorum :(
Modelin beyaz bluzlu kıyafetindeki makyaj: Flormar Göz kalemi
Eyeliner: Golden Rose dipliner
Kapatıcı: Flormar liquid concealer
Sabitleyici pudra: Flormar loose powder
Allık: Pretty compact blush p111
Ruju hatırlamıyorum turuncu tonlarda bir rujdu :)

4 yorum:

  1. Çok güzel çok doğal olmuş tam yaşına göre bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfamın ilk yorumu oldu :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok tatlı olmuş çok beğendim doğal durmuş :) Ellerine sağlık :)
    Bende bloğuma beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil