21 Ağustos 2014 Perşembe

COLOR PALETTE EYESHADOW - 07 Nude Dudes

Herkesin bayılarak bahsettiği bu paleti bende denemeye karar verdim! Doğal tonları seviyorsanız ve uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız gerçekten yararlı olabilecek bir palet. Fiyat- performans açısından bakıldığında üstlerde yer aldığını düşünüyorum. Ben göz kapağıma kapatıcı uygulayarak kullandım ve pigmentasyonu iş görür düzeyde. 

 En soldan başlayarak numaralandırırsak en açık renk 1.renk oluyor. Ben bu renkle önce tüm göz kapağımı aydınlatarak makyaja başlıyorum. Aynı zamanda göz pınarlarını aydınlatmak, kaş kemiğini aydınlatmak için de ideal.
 2. renk hafif griye benzeyen ama gri olmayan bir renk. Göz kapağı için ideal olan renklerden biri aydınlatma amaçlı da kullanabilirsiniz.
 4.renk geçişleri yumuşatmak için ideal. Aynı zamanda kaş renginiz uyuyorsa kaşlarınızı da doldurabilirsiniz.
5.renk benim kaş doldurmam için ideal. Yukarıda ki fotoğrafta gözümün kenarında gölgeleme amaçlı 5. rengi kullandım. 
Sonuç olarak doğal tonlarda pigmentasyonu fiyatına göre iyi bir palet arıyorsanız edinmenizi öneriyorum. İyiki almışım dediğim bir ürün oldu. Bitince kesinlikle alacağım bir ürün.
NOT: far paleti biraz küçük. Benim beklediğimden küçük geldi :)
sipariş için ---> tık tık
NOT2: Biraz kullandıktan sonra kalıcılığı ile ilgili bilgileri de ekleyeceğim :) İlk gün yorumları bu kadar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder